19 januari 2011

Ny blogg

Så har jag återigen startat en ny blogg. Jag var inte nöjd med det förra namnet, och istället för att försöka ändra det börjar jag om. Förra namnet kom till i mars för ett år sedan. Dottern hade just börjat blogga vilket inspirerade mej. Vi satt en kväll och försökte komma på en bra adress, men vad vi än föreslog var det upptaget. Så det blev ett namn jag aldrig tyckt om.
Min bloggadress antyder att VITT och jag har ett gott förhållande, vit inredning, vita blommor och växter fungerar fint tillsammans med mej.
Underrubriken Mellan dröm och verklighet säger vad denna blogg kommer att handla om till stor del. Jag tänker mycket kring inredning och design, en del blir verklighet, annat förblir drömmar.
Jag hoppas bloggen kommer inspirera dej likväl som mej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack, fina du, för att du tänker om mitt inlägg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...