25 mars 2011

Fredagsljus


Nu gör jag helg, tänder ljus, njuter av veckans VITA tulpanbukett och ett glas vin!

Familjen är i fjällen och jag har huset för mej själv.
Städade när jag kom från jobbet, annars brukar det vara ett helgjobb, jag vill ha ett veckoslut utan "måsten" när jag kan bestämma över tiden själv.

Det pågår två mässor i helgen jag gärna skulle besöka, Nordiska Trädgårdar och Antik & Kuriosa, väljer någon av dem för lördagen!

Besökte måleriaffären idag och berättade vad om hände igår. Naturligtvis fick jag en ny burk färg- de satte upp det på goodville-kontot (stavningen?) och det tackar jag för. Ska måla stolarna i helgen, det tar tid att måla dem eftersom jag målar så tunna lager för att undvika "rinn".

Ha en skön vilsam helg!

Lena

1 kommentar:

  1. Hej och god kväll :) Vad trevlig med en kommentar från en ny läsare! och roligt, för då hittade jag din blogg! ser många röda trådar, att vi har många gemensamma intressen :) Har läst de senaste inläggen här hos dig och skall läsa mer under helgen. Ser att du har en mysig liten stuga - härligt! Jag har alltid sagt, att om jag inte haft min lilla täppa, så skulle jag haft en kolonistuga :)
    Jag tror att en Skruvpil skulle göra sig bra hos dig! De kan bara toppas in om de blir för stora, klipp och du får skott som kan rotas och ge bort till goda vänner. Vill du ha skott så får du gärna av mig! Maila mig din adress, lottastradgard@hotmail.com så skall jag skicka dig skott som du kan rota, jag delar gärna med mig. Kanske har du något jag inte har?! ;)

    Ha det så gott :)

    SvaraRadera

Tack, fina du, för att du tänker om mitt inlägg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...