27 mars 2011

Nordiska Trädgårdar


Vilken tur att jag tog mej till mässan idag och vilken tur att familjen slarvat bort nycklarna så jag inte kunde stanna alltför länge!

Så mycket "villhasaker" till mässpriser, både växter och trädgårdsinredning. Hade lätt kunnat tömma plånboken om jag inte var tvungen att åka hem!

Köpte en otroligt fin regnmätare hos LoLodi med glasrör! Jag passerar Lolodi på väg till och från jobbet och brukar handla där.

I nästa monter köpte jag en kungsängslilja, vet tyvärr inte vad butiken heter, ska försöka ta reda på det i mässkatalogen.

Foton på mina inköp kommer.

Nu väntar jag alltså hem make och dotter, som varit i Tandådalen sedan i torsdags.

Ska bli så skönt att ha dem hemma igen!
Tror till och med att jag ska anstränga mej att laga en god middag, matlagning är normalt sett inte min favoritsyssla.

Så roligt med alla nya läsare som hittat hit under helgen, hoppas gamla och nya bloggare haft en skön helg!

Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack, fina du, för att du tänker om mitt inlägg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...