7 april 2011

London i maj

Denna gråa aprildag är det lätt att drömma sig bort!
Och jag har en dröm som snart ska uppfyllas.

I maj ska jag, tillsammans med tre väninnor, åka till London. Vi har fyra hela dagar på oss att utforska staden.
Jag har aldrig varit i London tidigare och vet inte riktigt vad jag vill se eller göra.

Ett vet jag, jag vill strosa runt, ta en half pint på någon uteservering, shoppa och gå på någon marknad- Camden kanske. Ett besök på Harrods är väl ett trevligt måste!
Insupa atmosfären utan att stressa runt!

Jag skulle också väldigt gärna besöka den 5000 kvm. stora takträdgården Kensington Roof garden. Där ska förutom olika tematrädgårdar också finnas en fin restaurang och det är gratis entré dit. Vill väldigt gärna!

Lena

Bild lånad av englishgarden.se

2 kommentarer:

  1. Kul med en liten resa :) Och skönt att inte ha en massa måste, man får ta det lite som det kommer :D Men jag hoppas ni hinner med trädgården, det låter ju helt otroligt :D

    SvaraRadera
  2. Mmm... det låter precis som någonting jag skulle vilja göra! Med en väninna då kanske... annars hade det nog blivit lite väl mycket tid spenderad på någon pub någonstans... om jag reste med sambon vill säga.

    Jenny

    SvaraRadera

Tack, fina du, för att du tänker om mitt inlägg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...