14 april 2011

Vill ha..


..heter en mapp i min dator. Där samlar jag sådant jag önskar.

Ibland ser jag till att mina önskningar går i uppfyllelse.

Som nu.

Jag har klickat hem tre ägg från PerlanLiving och hoppas innerligt att de kommer fram före påsk!

Då visar jag ett foto på dem i min miljö, nu får ni nöja er med perlanlivings egna foto, lite redigerat av mej!

Jo, jag har också börjat planera påskens pynt! I helgen köpte jag en tupp på Hemtex, han vaktar växterna på balkongen- jag som inte påskpyntar förrän helgen före påsk!


♥ till er, önskar oss en fin dag!

Lena

1 kommentar:

  1. Du kommer älska ägen, precis osm jag älskar mina :) Dom är bara så fina.. :)
    Bra köp!! :D

    SvaraRadera

Tack, fina du, för att du tänker om mitt inlägg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...