15 maj 2011

För länge sedan...


...visade jag mitt "stolmåleri"!

Nu har de varit på plats i matrummet på kollo ett tag.

Det här är också en plats jag längtar till.

Och säkert ännu mer när väggen målats VIT. Planerar också att måla golvet...
någon gång!

Idag har jag sett dottern skådespela i pjäsen Trasdockan som bygger på Brechts Kritcirkeln. Hon och de andra 13-åringarna gjorde en superfin insats och naturligtvis fällde jag en och annan tår i smyg.
Nästan hela gänget ska fortsätt till hösten och jag ser redan nu fram emot nästa föreställning!

Nu ska jag spraymåla lite!

Ha en skön avslutning på helgen!

Lena

3 kommentarer:

  1. Vad fint du har det på kollo. Vi hade en så liten stuga när vi hade kollo och det var knappt man kunde inreda alls.

    Har du någon bra sprayfärg som du kan rekomendera.

    Kram Teres

    SvaraRadera
  2. Finfint!! Klart du ska måla golvet, det är ju så otroligt fint med målade brädgolv. Me like!! :) Önskar att mannen min gått med på att måla golven där uppe till vita. Det hade blivit så fint. Men än sålänge vägrar han och vi är ju faktiskt två som bor här :)

    Hoppas du haft en härlig helg!!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Vilka fina vita möbler. Klart att ni ska måla golven också. Det är såå snyggt.
    Ha en skön lördagskväll.
    Kram Camilla

    SvaraRadera

Tack, fina du, för att du tänker om mitt inlägg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...