16 maj 2011

Vitt!


Har varit dålig på att köpa hem snittblommor sedan tulpansäsongen tog slut.

Såg dessa underbara VITA på en ekologiska mataffär i London för exakt en vecka sedan.

Köpte inga förstås, däremot plockade vi ihop en underbar picknickmatsäck där som vi åt i en solig Kensington Garden.

Nu är det måndag och regnet öser ner, allt mitt vattnande på kollo i lördags var helt onödigt, det regnade lite i går också! Och enligt alla prognoser ska det fortsätta någon dag till...inte helt okej när jag är mycket utomhus på jobbet!

Önskar oss alla en härlig vecka med många nya upplevelser!

Lena

2 kommentarer:

  1. Vita trumpetliljor, det är mina favoriter :)

    Här komemr det också en hel del skurar. Igår haglade det jättemycket. Mindre kul. Hoppas fröerna inte frös där ute :)

    Hoppas det blir fint och varmt ihelgen. Då ska vi äntligen bara vara hemma.. nästan hela helgen :)

    Ha en mysig regn-måndag.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Det är så fint med snittblommor men jag har också varit dålig på att köpa hem buketter men samtidigt så finns det mycket smått och gott i naturen nu:).
    Kram Charlotte

    SvaraRadera

Tack, fina du, för att du tänker om mitt inlägg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...