21 juli 2011

5000

5000!

Så förunderligt att jag haft er och några till här 5000 gånger sedan 19 januari!
I mitten på april var ni 2000 och jag var lika förvånad då!

Nu går det snabbare, och jag är otroligt ödmjukt glad för att ni vill dela min vardag.

Jag har skrivit det förr, bloggen gör mej kreativ...jag vill ju ha något att skriva om och även om jag alltid "hållit på" gör jag det mer nu och det får mej att må gott!

Jag sneglar på de stora bloggarna och önskar att jag kunde ta så fina bilder eller ha så fin design på min blogg.
Men jag ser också att jag utvecklats. Bloggdesignen är bättre, fotona ibland riktig bra (med min enkla kompaktkamera) och jag kan ofta känna mej nöjd! Och jag lär mej mer hela tiden.

Fotot nedan är dock inte det bästa, det togs förra året. Den fina paddan besökte oss då och då. I år har vi inte sett till den!

Har hört att paddor, grodor och ormar ofta står på igelkottarnas meny. Kanske har denna varit middag till dem? Synd i så fall!




Nu är jag snart iväg på äventyr tre, datorn är med, men inläggen antagligen färre än annars. När vi är hemma igen har jag en semestervecka kvar- den tillbringar hela familjen på kollo. Längtar efter långa sommarkvällar med mannen på altanen!

Ha det så fint, ni fina läsare, ni förgyller min dag!

3 kommentarer:

  1. Du skriver fint och din kreativitet smittar. Jag gillar din blogg, fastän jag ibland känner mej usel på att kommentera. Skulle vilja skriva ngt varje dag till dej, men ibland har jag inte inspartion till att kontra med ngt till dina mysiga texter :) Så jag läser och njuter och kommenterar ibland.
    Spännande med alla era äventyr och snart hoppas jag solen kommer fram så ni kan få långa mysiga kvällar med en härlig kvällssol och ljummen värme :) Om inte ni hinner få den så kan vi ju hoppas VI kan få den, lagom till jag går på semester om tre veckor..

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!
    Grattis till alla besökare, så roligt! Det är så härligt att kika in här hos dig och se vad som händer på kollo.
    Ha det nu så bra på äventyr nr 3, hoppas att ni får tur med vädret, vad än det är ni ska göra! =)

    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Heej =) Jag måste hålla med de ovan, du har en väldigt fin blogg. Jag förstår dig dock gällande de stora bloggarna och vilja få till allt som dom, men jag känner också att det tar sig. Vi har ju nyss börjat, vilka krav kan vi ha på oss själva? Så länge vi tycker att det är kul och ser att vi utvecklas så är det de som räknas, eller hur?? =)
    Tack förresten för ditt mail. Jag gillar de "typiska Lena-inläggen" och tänker inget annat, blir bara glad att du sprider mitt ord =)
    Tänkte dock på att fler från din sida har kikat in i min butik från ditt inlägg med blomsterskyltarna men jag har ju inga i lager just nu =( Hoppas att dom som tittade in och kanske var intresserade kikar in igen när jag fått hem nya =)
    Massa kram till dig
    Tessan

    SvaraRadera

Tack, fina du, för att du tänker om mitt inlägg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...