21 augusti 2011

Goodbye Ek!



Förstår ni hur lättad jag är över att slippa se en stor "ekvägg" här?

Fortfarande är garderoben i ek, men kortänden som man ser i hela rummet är sedan några timmar VIT!
Ska måla resten senare i höst, när helgerna inte är så bokade med födelsedagar och fester.

Tog en promenad bort till vårt köpcentrum och MQ. Provade tre av de tunikor jag sett på nätet, men kom hem med två andra istället. Vet nu varför jag sällan handlar kläder med ett klick, jag vill se och prova innan jag köper. Hur gör du?







10 kommentarer:

  1. Hej!!

    Vilken skillnad! Åh vad ni har gjort om mycket sen jag var där sist, matsalmöbeln står alltså där nu! Va trevligt det ser ut :)

    Jag är en riktig "klickare" så skönt och bekvämt. Man kan ju alltid skicka tillbaka om det inte passar. Ibland får man helt enkelt chansa...

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Handlar gärna på stan, men kläder som jag vet att jag gillar som Odd Molly kan jag handla på nätet. Det blev såå fint med den vita väggen.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Härligt! Skönt med vitt är det ändå...
    Jag beställer i stort sett aldrig kläder eller skor på nätet, måste prova först.
    Ha en bra start på veckan, kram Jenny

    SvaraRadera
  4. Det är en befrielse när man målat ngt vitt :D Konsitgt att man kan bli så glad och lättad över ngt sådant :D Men jag vet känslan, den är helt underbar!!

    Jag vill se meeeer från ert hem :D

    Kram

    SvaraRadera
  5. Åh, så mycket vackrare! Bra jobbat!
    Ha det bäst!
    Hélena

    SvaraRadera
  6. Wow, vilket resultat! Så snyggt det blev!
    Två gånger provade jag köpa kläder på nätet och det blev bara returer. Måste prova först.
    Kram
    Nelya

    SvaraRadera
  7. Härligt!
    Tänk vad lite färg el tapet kan göra!
    Förstår att du har fått ett nytt rum nu!
    Härligt!
    Ha d bäst!
    / Hilla

    SvaraRadera
  8. Hej vännen!

    Jag ääääälskar att handla på nätet - dock aldrig kläder! Jag måste provar innan jag handlar, det är sällan kläderna på mig ser ut som jag förväntat mig... *suck* Har även fått en släng av provhyttsångest, hihi! =) Börjar jag anta en förvandling till Barbamamma? Hua! ;)

    Kram kram

    SvaraRadera
  9. Vitt är alltid skönt som grundfärg så kan man färgsätta med andra utbytbara ting ;)
    jag är som dig och provar hellre i butiken än bara beställer hem, det blir ofta så för mig med att man hittat nåt på bild som man vill ha men i slutändan kommer man hem med nåt helt annat som passade mycket bättre ;)

    Kram F

    SvaraRadera
  10. Hmm jag klickar och klickar sedan hänger det i garderoben eftersom att det troligtvias inte passade!!!! Ekonomiskt??? NÄÄÄ
    haha ( ska väl säga tt det finns ett och annat plagg som passar med men jag HATAR att prova kläder)
    Kram Tessan/hemmakär

    SvaraRadera

Tack, fina du, för att du tänker om mitt inlägg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...