20 september 2011

Mitt hjärta!

 Gillar inte riktigt Panduros "runda" hjärtform så jag försökte göra min egen.

Jag använde vanlig modellera och ritsade ut min hjärtform. Med hjälp av miretter gröpte jag sedan ur formen. Det var svårt att se hur den skulle bli...
och när jag hällt i gipset såg jag att ena "bågen" upptill är lite väl snäv.


Nja...skönt att det inte blev perfekt, fast det fungerar! Hjärtat är för platt, "skåran"  för djup...

Nu ska jag göra en ny form!

Kramar 








I högermarginalen finns en fråga som jag skulle bli glad om du vill besvara!

4 kommentarer:

  1. Jag blir inspirerad av din pysslighet :)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilken bra idé! Jag skall testa det där tror jag.
    Hälsn. Jenny

    SvaraRadera
  3. Sådan kreativitet blir jag helt klart imponerad av!

    Kram!

    SvaraRadera
  4. MEN så smart!!
    Jag tycker ditt hjärta är lika fint som det du har i kroppen!
    Kram!

    SvaraRadera

Tack, fina du, för att du tänker om mitt inlägg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...