16 november 2011

Provhytt hemma!

bild från Ikea LivetHemma
Eget provrum!

Varför inte? Ett eget provrum i  ett stort dressingroom. Som jag inte har!

Däremot har vi inrett ett litet rum med garderober, Garderobsrummet kallar vi det och där finns också strykbrädan uppfälld jämt.
I rummet förvaras även makens gitarrer.

Vi skulle kunna göra det mer funktionellt och lyxigare och kanske få till en provhytt!

Får ta fram tumstock, linjal och papper och skissa på det.
Och lägga dom drömmarna till alla andra!

Tror jag måste göra en prioriteringslista....


2 kommentarer:

  1. Åå, jag vill också ha!!!
    Själv har jag ett pyttelitet sovrum och inte ens en klädkammare... :(
    Men drömmar finns :)
    Ha en fin dag, kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Min lista ser ut som följande:
    Först en massa nya kläder
    Sen ett dressingroom (när barnen flyttat ut?)
    och i det kanske det finns plats för en liten provhytt!

    SvaraRadera

Tack, fina du, för att du tänker om mitt inlägg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...