22 december 2011

Agnes


Foto: Jag (Agnes)
Nu har jag snott mammas dator. Så jag passar på att göra ett litet gästinlägg på hennes blogg. Ni får gärna gå in på min blogg, losagnes.blogg.se
Fast jag tror i och för sig att min blogg inte är så intressant för er, som gillar inredning och trädgård.

Mamma gör så att hela familjen kommer i julstämning här hemma. Grankvistar har hon stoppat i en stor vas. Hon bakar en massa. Förut var det jag som höll mest till i köket. Men nu har hon fått någon kick, så varje dag när jag kommer hem från skolan finns det alltid något gott att ta till mellanmål. Just i sekunden håller mamma på med att göra fyra olika sorters sillar.

Mamma har även gjort en julgrupp här hemma. Även fast hon skrev att hon inte gillade julgrupper. Ni kan se en bild på julgruppen i början av inlägget. Den består endast av hyacinter, mossa och pärlor.

Nu hoppas jag att ni alla får en god jul och ett gott nytt år!

4 kommentarer:

  1. Härligt inlägg! Hälsa mamma :-)
    Kram Hélena

    SvaraRadera
  2. Hej Agnes och det var allt lite busigt att sno mammas dator :) fast klart, hon är ju upptagen med annat! typ i köket.... :) Här bakas det allt en hel del, jag har fått hem yngsta dottern och hon älskar att baka så i morgon kommer det bakas julkakor i massor! Hoppas ni kan slita mamma från köket och ha en riktigt härlig jul tillsammans! Julkramar till er alla ♥

    SvaraRadera
  3. Hej Agnes!!

    Va gullig du är, sitter här och småler :)

    Hälsa mamma och pappa så gott!!

    Kram på dej!

    SvaraRadera
  4. Hej Agnes! Så glad din mamma måste bli när hon läser ditt uppskattande inlägg. Här bakade våra barn julgodis till hunden i går och idag ska vi steka köttbullar. Julgodiset gjorde vi förra helgen.

    Önskar dig en härlig jul!

    Julshälsningar från Marina

    SvaraRadera

Tack, fina du, för att du tänker om mitt inlägg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...