30 december 2011

Sötnosar!

Jag menar inte denna...

...utan det är till alla ni som tittar in här och särskilt till er som lämnade fina och värmande kommentarer igår!
Tror några missförstod mitt förra inlägg.
Jag ska inte sluta blogga, jag kommer fortsätta vara spretig och jag kommer säkerligen utvecklas och lära mej mer!

Bilden tog jag igår när dottern och jag trotsade gråvädret och tog en långpromenad innan vi spenderade 45 minuter i husets gym- det ni!
Känner mej otroligt duktig för jag vill inte, har inte tid. Måste ta hand om tvätten, laga mat, städa garderoben, röja förråden, ringa ett samtal, skicka ett mail och en massa annat som skulle kunna hindra mej från att träna.
Men jag går ner till gymmet ändå!

Idag är en vilodag och jag är uppe med tuppen. Vi väntar på delar av familjen Mariefred som strax är här. Vi ska bara umgås, ta en promenad och vid lunchdags kommer resten av mariefredfamiljen hit. Tror vi avslutar dagen tillsammans på lokal restaurang.

En längtansdag!

Kramar


4 kommentarer:

  1. Jag är lika traditionsbunden som du så på tjugondeknut åker julen ut ;) pannacotta blir väl super som efterrätt i morgon. Jag föreslog till maken crème brule, gino el glass m färsk frukt. Han valde det sista och enklaste alternativet, hoppas gästerna gillar det också ;)

    Gott nytt år!
    Kram f

    SvaraRadera
  2. Duktiga du som orkar träna. Jag har inte nått ditt än men det kommer...
    Ha ett underbart nyår!
    Kram Hélena

    SvaraRadera
  3. Tack själv, du fina!

    Gott Nytt År, kram Tina

    SvaraRadera
  4. TACK!! För en underbar dag! Fam Eriksson

    SvaraRadera

Tack, fina du, för att du tänker om mitt inlägg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...