16 april 2012

Mera mässa

(Bilden får vara liten pga den något dåliga kvalitén!)

Det fanns en hel del att inspireras av på mässan, jag spanade förstås mest efter sådant jag kan ha användning för eller inspireras av till min nya trädgård.

Detta sätt att odla i hängrännor har jag aldrig sett förut och det skulle ju fungera bra mot min tegelmur eller kanske mot boden på baksidan. Odlar man såhär måste man nog tänka på hurdana rötter växten har, kanske funkar det att odla sallat såhär? Någon som vet?



4 kommentarer:

  1. Åå jag skulle verkligen behöva inspiration till min trädgård.. Är inte så bra med det gröna =)

    Trevlig dag
    KRAM Tessan

    SvaraRadera
  2. Mäh, vad coolt!
    Jag funderar mycket över vad vi ska ha i våran trädgård. Vårat hus är så högt så allt ser ut att vara från minipluttland..
    KRAM!!

    SvaraRadera
  3. Den hängrännan fastnade vi också för :-)
    Ha det bäst!
    Kram Hélena

    SvaraRadera
  4. Nä, jag har aldrig provat men undrar om det verkligen funkar. Måste ju krävas vattning ofta eftersom där är väldigt liten jordmängd, eller? Jag tror nog faktiskt att du kommer på bättre/säkrare odlingslösningar men lite kul var det allt.

    Kramar!

    SvaraRadera

Tack, fina du, för att du tänker om mitt inlägg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...