21 juni 2012

Regnmätare

Fina rostiga fågeln

Hoppas regnmätaren får förbli torr tills helgen är över åtminstone.

Trodde jag hade koll på läget i går eftermiddag tills mannen på väg hem från skåneland, stannade till på kollo för att hämta upp lite grejor och kom hem med bilen fullastad med kartonger och sopsäckar.

Bara att börja om och stuva, hitta plats och sortera ut det som ska slängas.
Nu kavlar vi upp ärmarna, dottern och jag och sätter igång! Vi ska nog ro detta i land också!

Önskar er alla en fin torsdag!


3 kommentarer:

  1. Vilken fin regnmätare! Men jag hoppas som sagt att den är jobblös i helgen!
    Vad tråkigt med meeera grejer som ska in undan och bort! Hoppas ni får till det! Kram och glad midsommar!!

    SvaraRadera
  2. Vilken fin regnmätare!

    Hoppas ni får en härlig midsommarhelg trots att växterna står i krukor och du inte har riktigt bestämt dig för var de ska hamna. Kanske det löser sig under kommande dagar.

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Jag har lite problem med segt internet och har därför att svårt att kommentera! Men jag kikar ofta in här och njuter av dina fina inlägg!

    Vilken vacker regnmätare! Det är både jobbigt och stressande att flytta man inser ju att man har galet mycket prylar!

    SvaraRadera

Tack, fina du, för att du tänker om mitt inlägg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...