29 augusti 2012

Det sista från Annedal

Uppstoppad svan i ett standardbadrum

Designduon Leftovers hade inrett ett av stadsradhusen i Annedal och där var inget som man förväntat sig. Roligt, nytt och annorlunda. Tyvärr var det många som ville se deras hus och jag hade inte möjlighet att fotografera som jag ville. På Instagram (lenameh) finns en bild med en staty av en sittande man som är deras.




 Det fula kan ibland upplevas som fint?!

Formgivaren Anders Jakobsen som arbetar under namnet LagomBra inredde också en lägenhet på ett väldigt annorlunda sätt. Det är tveksamt om jag skulle gilla det hemma hos någon, men såhär på en inspirerande mässa var det fint.

Jag har många fler bilder från inspirerande bostäder i Annedal, men OM jag visar fler blir det nog på min andra blogg JAGochINREDNING.

Nu hoppas jag att ni alla har en fin onsdag!



2 kommentarer:

Tack, fina du, för att du tänker om mitt inlägg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...