1 augusti 2012

Snart i mål!

 Fina maken monterar sovrumsskåpen

Han monterade fler än dessa

Skåpen vilar på en knopplist där jag ska hänga fint


Vilken fixardag vi hade igår. Maken monterade upp Beståskåpen i sovrummen och jag fyllde dem!

Jag fortsatte med min fixarhörna i den övre hallen och idag ska jag ta itu med bokhyllorna i samma hall.

Det känns som om vi börjar komma väldigt nära målet nu,  att ha ett fungerande och hyfsat fint hem när vi börjar arbeta igen efter vår långa ledighet. Och det var ett av målen med semestern.

Ett annat mål var också att vi skulle ta oss tid till annat, och det har vi lyckats med. Vänner, resor, grillmiddagar, restaurangbesök och fina utflykter har stått på agendan.

Nu är det några innehållsrika dagar framför oss innan det är packningsfredag inför lördagens resa till Skiathos. Jo, det längtar vi efter, Agnes och jag!







3 kommentarer:

  1. Härligt! Missade ditt inlägg igår. Åh så mysigt det ser ut att vandra omkring i Stockholm!
    Ibland får jag ryck när jag skulle vilja prova på att bo i en stor stad. Skulle dock få problem med att få med mig maken, han tycker att det är ALLDELES för nära mellan husen nu när vi bor i ett villaområde och kan knappt bärga sig tills vi bor på landet igen!

    Ha det bra!
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  2. Jag läser nog illa idag. Tyckte det stod att du skulle hänga en filt på krokarna. Hm, tänkte jag, bygga koja??? Sen insåg jag ganska snabbt att jag läst fel.

    Jaja, så kan det gå.

    Kramar!

    SvaraRadera
  3. Skönt att höra att ni närmar er slutet på flytten. Visst är det härligt med en ny era i livet men ack vad det tar på krafterna. Vilken supersöt stol du hängt upp, nåt du haft som liten eller?
    Kram Annika

    SvaraRadera

Tack, fina du, för att du tänker om mitt inlägg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...