2 augusti 2012

Sommarfint

Greklandklänningar på tork

Så skönt att äntligen ha skäl att tvätta upp alla fina tunna sommarklänningar! De har legat i en låda hela sommaren och inte förrän på lördag och en vecka framöver kommer de till användning.


Hej, alla ni fina!

Här är det hektiska dagar. I går besöktes staden två gånger. Först för stödinköp till resan och på kvällen restaurangbesök med vänner. Även denna kväll gick vi Monteliusvägen efteråt, vi kan liksom inte se oss mätta på de vackra stockholmsvyer man bjuds på därifrån.

Nyss har jag vinkat av makens 97-åriga mormor som varit här på ett kort fikabesök och snart ska här  förberedas för kvällens middag tillsammans med Ett Septemberbarn och hennes familj.
Det ser ut att kunna bli en fin kväll och jag hoppas vi kan sitta ute....länge...

Nä, nu måste jag sätta fart!


5 kommentarer:

  1. Längtar, ska bli så spännande :)

    Vi ses snart!!

    SvaraRadera
  2. Härligt med sommar kläder och en härlig resa framför er
    Ha en skön dag

    SvaraRadera
  3. Ja, idag är det gött! Hälsa A från mig..

    kramen o ha så kul tillsammans!

    SvaraRadera
  4. Här har det varit fint väder och 23 grader under dagen men nu har det blivit mulet. Kusin med familj från Stockholm kommer i kväll och i morgon kommer USA-besöket. Vi har alltså haft en del att förbereda idag. Bakning, städning och trädgårdsfix. Mest för USA-besökarnas del. Ses man inte mer än vart 14:onde år så ska det väl vara städat och fint tycker jag.

    Ha en fin kväll!

    Kram

    SvaraRadera
  5. Härligt med sommarklänningar och en resa att se fram emot!
    Så bra det blir i sovrummet med de nya skåpen. Roligt att få stoppa in saker i dem sen.

    Ha en skön resa nu!
    Kram Agneta

    SvaraRadera

Tack, fina du, för att du tänker om mitt inlägg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...