16 oktober 2012

Tisdagsenergi


Första buketten på länge

Dottern trodde sist vi hade liljor hemma att hon kanske var överkänslig mot den starka doften, hela huset luktar lilja, men då var det nog en förkylning som framkallade snuvan.
Nu provar jag igen, hoppas hon inte börjar snora denna gång!

Oj, så mitt humör åker bergochdalbana nu. Igår kände jag mej trött och sliten, idag är jag fylld av energi trots att tisdagar är min längsta jobbdag.
Vet inte om jag ska fålla den nya svarta linneduken som ska ligga på bordet du ser på bilden, stryka tunikor eller göra något fint med stämplarna från Granit. Är lite sugen på att göra min egna citattavla...
Först ska jag laga middag, sen bestämmer jag!




4 kommentarer:

  1. Liljor är så fina men jag har dem aldrig inomhus faktiskt. Det har liksom inte blivit så.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Mitt humör- eller mer mitt ork är också sisådär nuförtiden. Men jobb på förskola och egna småmonster gör ju sitt till :)
    Ikväll är det iallafall skönt att läsa bloggar medans mannen kikar på fotboll!
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  3. Upp och ner, ner och upp! Känns lite så nu i oktober. Liljor är så vackra och doftar mycket. Hoppas dottern klarar sig så du kan fortsätta njuta av dom.
    Ha det bäst!
    Kram Hélena

    SvaraRadera
  4. Det känns lite segt under hösten. Ett par blommor piggar alltid upp.
    (Fröna har kommit! Tack! Jag har inte glömt dig....är lite seg bara)

    Har själv ett par stämplar från Granit och stämplade ihop ett par citat häromdagen.
    Nu fattas bara ett par ramar. Kanske det blir en tur till ikea framöver.

    Ha en fin dag!

    SvaraRadera

Tack, fina du, för att du tänker om mitt inlägg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...