26 oktober 2012

Vilken chock!


Sista!

I förrgår plockade jag in denna underbara bukett och funderade över hur länge jag skulle kunna plocka in fler.
Nu vet jag!
Igår kväll, när jag varit hemma bara en kort stund, ser jag hur det snöar...mycket och ganska länge. 
Snön ligger kvar...
Och det händer väl aldrig, att den där första snön stannar, oftast smälter den direkt när den nått marken. Men inte nu!

Nu ska jag gå ut i snön och ta mej till arbetet. Sedan väntar fyra dagar ledigt!

Ha en fin fredag!


2 kommentarer:

  1. Hjälp...så pass långt söderut! Hoppas det dröjer här..
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  2. Vinterdäcken är på och de pratar om snö i nära regioner. Jag kan vänta.
    Fröna kom fram igår! Tack! :D
    Ha en skön helg!
    Kram

    SvaraRadera

Tack, fina du, för att du tänker om mitt inlägg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...