22 november 2012

Torsdag

Hayhand + rosor

Jag är fortfarande i rus efter tisdagens vinst! 

Och grymt trött...Vet inte om jag drabbats av någon slags novembertrötthet trots att jag ser ljust på den kommande advents- och jultiden. Jag riktigt gottar mej åt allt mys jag får ägna mej åt och allt gott jag ska baka och lägga i nya frysen vi köpt idag.

För det har ju varit ett stort problem här hemma, vi har bara en frys på ca 60 liter och den rymmer ju knappt den färdiglagade maten, den som ofta blir kvar efter en middag och som sedan blir så bra som matlåda eller om någon ska äta ensam middag.

Men nu har vi adderat det lilla utrymmet med en frys på 90 lite som jag ska fylla med gott bröd, kakor, lussebullar, muffins...Härligt!

Nu är det en jobbdag kvar denna vecka och på lördag ska vi fira mannens födelsedag!

Kramar till er alla och stort tack för gratulationer för vår fina vinst. 
Om du har lust att läsa om Kvalitetsutmärkelsen och om min förskola kan du följa denna länk.
Klicka dej vidare till Klassen Förskola.







2 kommentarer:

  1. Då är vi två som är trötta, ja inte bara trött utan nästan komatrött...
    Men det är bara att pigga upp sig, för nu är det ju helg!

    Trevlig weekend

    SvaraRadera
  2. En frys som rymmer det det ska är bra att ha. VI har en liten i köket och ett frysskåp i källaren. Kanon!

    Hoppas du får en bra helg. Själv känner jag att jag börjar hämta mig så smått efter påhoppet (ja, du vet) och är nog tillbaka i fullt bloggande snart.

    Kramar

    SvaraRadera

Tack, fina du, för att du tänker om mitt inlägg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...