30 december 2012

Återanvändning


I sovrumsfönstret

De hade gjort sitt, snittamaryllisarna, kroknade och trötta, men upphängda i sovrumsfönstret är de fina några dagar till.

Årets sista dag i morgon- hjälp vad fort ett år gått och så mycket som hänt!

För exakt ett år sedan var jag på restaurang och fick där det svåra meddelandet att pappa fått en stroke. Han har fortfarande sviter efter den, men mår, efter omständigheterna ganska bra.
För ett år sedan visste jag inte att vi skulle sälja kolonistuga och bostadsrättslägenhet och bli husägare ett halvår senare.
....och allt som hänt däremellan och efter; vänner, resor, jobb, sönderhostade revben, trädgård, vinster, nya bekantskaper, nya intressen.....

Om bara några veckor firar maken och jag 20-årig bröllopsdag, det blir bra som början på ett nytt år!


1 kommentar:

  1. Så mycket som hänt er under året! Verkligen stora förändringar där väl boendet är den allra största. Din pappas sjukdom har jag alls inte glömt. Hoppas han fått den hjälp han behöver och har rätt till och att han har det bra nu.
    Nu går vi snart in i ett nytt spännande år som förhoppningsvis bär positiva och fina händelser med sig.

    Kram

    SvaraRadera

Tack, fina du, för att du tänker om mitt inlägg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...