22 januari 2013

Orange och håglöshet


Som blodapelsiner

Fick lust till en ny färg i vardagsrummet och valde denna. Den oranga passar färgen passar bra till mina turkosa detaljer.

Tisdag kväll och det är en trött kväll, jag tror jag dejtar sängen tidigt.

Jag försöker allt vad jag kan att gilla januari och soliga helger är verkligen underbara, men gråtrista kalla jobbdagar när jag kommer hem efter mörkrets inbrott, då orkar jag inte gilla läget längre. Jag blir trött och en smula håglös, allt det där jag vill tar jag mej inte tid till...

Imorgon slutar jag tre, om jag skyndar mej hem kanske jag kan fota i nästintill dagsljus och kanske har lusten att fixa lite återvänt...

Till dess, hoppas ni alla finingar mår gott!




5 kommentarer:

  1. Vilken läcker blogg du har!? Varför har jag inte hamnat här tidigare??
    Bättre sent än aldrig, så nu blir jag "hängare" :)

    Orange blomfärg slår allt, det är som en minisol i väntan på den riktiga och värmande vårsolen som kommer snart :)

    Veronica

    SvaraRadera
  2. Man får vara håglös, det är det som gör att man inte är håglös en annan dag. :-) Hoppas du hinner hem för lite dagsljus imorgon.
    Ha det bäst!
    Kram Hélena

    SvaraRadera
  3. Men jippi, min långa kommentar försvann!

    Man får vara håglös och det är lätt att bli det nu. Käre värld jag var ju nära total galenskap igår! Ingen och inget ville som jag. Missförstådd och frustrerad. Allmänt synd om mig faktiskt. Trött och ont i huvudet dessutom. Bättre idag!

    Att komma hem i dagsljus är guld värt men jag gör det sällan. Kanske på fredag om mina ärende på stan går snabbt.

    JAg har samma färg på tulpanerna som du just nu.

    Kramar

    SvaraRadera
  4. Det går alltid upp o ner med orken den här årstiden, tycker jag. Jag har just prel bokat en resa, får se om vi slår till.

    kram

    SvaraRadera
  5. Orange piggar upp och är en läkande färg, så du blir nog snart pigg igen:)))
    Fin nyans på tulpanerna ;)
    Kramen Bia

    SvaraRadera

Tack, fina du, för att du tänker om mitt inlägg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...