3 mars 2013

Söndag i mars









Gamla stan, vy från Skeppsholmen



Kungsträdgården sedd från Strömgatan


Idag trotsade jag den iskalla blåsten och tog mej till Moderna Museet. Man ställer just nu ut Hilma af Klints konst och det var inte bara jag som ville se utställningen, jag har aldrig sett en sån lång kö till kassan. Jag bestämde mej för att vända om, utställningen pågår till i slutet av maj så än finns det tid kvar att se den. Gick i stället till Illums Bolighus och boostade mej med vackert. Där finns mycket som jag sätter upp på önskelistan. Lampor, speglar, saxar, ljusstakar, krokar, skålar, vaser...

I morgon en ny arbetsvecka, härligt!


6 kommentarer:

  1. Vackra bilder!
    Här har det också varit fint idag men lite kall vind om man inte var i lä.

    Ha en bra ny vecka nu.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ser ut att ha varit en ljuvlig dag!
    Ha det bäst!
    Kram Hélena

    SvaraRadera
  3. Oj, så mycket snö ni har kvar ännu. Kallt men det känns ju ljusare i alla fall. Ser ut att ha varit en härlig dag trots att du hoppade utställningen, som du skrev den finns ju kvar ett tag till. Hoppas allt är väl med dig och din familj, att vårljuset börjar bita till:)
    Ha en fin kommande vecka.
    Kram Annika

    Skickade ett svar på ditt mail och jag hoppas att det var okey om du läst det.

    SvaraRadera
  4. Här var söndagen snöfri, men kylig. Nu börjar veckan dock med solsken och det ska bli varmt och skönt har man lovat. Äntligen är vintern sluuuut!!! :)))
    Tack för fina Stockholmsbilder. Jag älskar Stockholm och hoppas kunna göra ett besök där snart igen.
    Ha en fin vecka! Kram Elle

    SvaraRadera
  5. Oj vad mycket snö! Här är snön i stort sett borta. Får lust att gå ut och fotografera nu när jag ser dina bilder :-) Får nog vänta till dagsljus i allafall :-) Ha en go kväll!

    SvaraRadera
  6. Åh, härliga vackra Stockholm med allt sitt utbud!! Gillar verkligen vår huvudstad och dina inlägg om den:)

    Kram kram

    SvaraRadera

Tack, fina du, för att du tänker om mitt inlägg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...