12 september 2013

Bara blommor hos mej

  Av pappa
 Från maken
 Mammas gåva
Trädgårdens luktärter


Från systers trädgård


Här är det minnen från helgen överallt. De vet vad jag tycker om, min familj!

Jag tycker också om att jag kommit igång med träningen riktigt ordentligt, så mycket att jag måste påminna mej om att ta en vilodag också. En sån har jag idag och det passar bra när jag snart ska iväg på gymnasieinformation på dotterns skola. Annars växlar jag mellan yoga, styrketräning på gym, snabba promenader och (från igår) jogging.
Nu middag och sedan iväg!

Ha en fin fortsatt torsdag!

2 kommentarer:

  1. Vilodagar ska man absolut ha. Inte bara för att "unna sig" utan för att kroppen verkligen behöver det också.
    Hoppas det gick bra på gymnasieinfon.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Blommor piggar alltid upp!ha en skön fredag o helg! Kram TinaTheShed

    SvaraRadera

Tack, fina du, för att du tänker om mitt inlägg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...