27 januari 2014

Nytt i mitt hus


Hus

Såhär års brukar jag vilja tillföra nytt i inredningen och dessa fina hus från Lagerhaus är ganska nya. Jag har funderingar på att sprejmåla dem, grönt och gult är inte precis färger jag annars inreder med.
Till min glädje har jag läst att rosa kommer stort i vår- det kan jag leva med!

Idag börjar jag arbeta 9.30 och det är skönt att börja veckan med en långsam morgon när jag faktiskt också hinner blogga. Däremot ska jag stanna sent på jobbet just idag, jag ska tillsammans med mina närmaste kollegor brainstorma om hur vi ska lägga upp vårens arbete. Det brukar bli bra och jag ser fram emot det!

Nu ska jag snart promenera mot tåget...Ha en väldigt fin vecka, alla ni därute!

Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack, fina du, för att du tänker om mitt inlägg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...