16 mars 2015

Stress?!



När somliga saker behöver falla på plats finner jag ro i utflykter till vackra platser.

Helgen som nyss passerat besökte vi Norrtälje och friluftsområdet Rudan.
Båda bjuder på vackra miljöer och med en sol som lyst upp oss många dagar nu blir det bara enklare att njuta!

Ny ledig måndag och jag känner mej nästan stressad. Så mycket jag vill göra som inte hinns med under veckorna och som jag inte vill göra under helgerna. Idag har jag listat alla göranden och detta inlägg kan jag strax bocka av från listan. Sedan väntar sortering av papper, en räkning som ska betalas, borra lite i en vägg och fästa lådor (ett görande som fått vänta ett år, eller så), kolla om det finns en skvätt vit målarfärg i förrådet så jag kan måla benen på soffan, sortera tvätten som ligger i tumlaren sedan igår...och sedan ska jag iväg och få ny färg i håret!

Andas...


Kramar/ Lena


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack, fina du, för att du tänker om mitt inlägg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...